برای دریافت مشاوره تماس بگیرید
۰۹۱۹۰۸۱۲۱۸۸ ۰۲۱۹۱۰۳۱۸۱۰ ۰۲۱۹۱۰۳۱۸۰۷

مشاوره آنلاین رایگان

مشاوره آنلاین رایگان

مشاوره آنلاین رایگان امکانی است که خدمات روانشناسی ویدیا در وبسایت خود قرار داده تا کاربران بتوانند بدون هزینه و صرف وقت برای رفت و آمد، سوالات و مشکلات خود را به صورت نوشتاری مطرح کنند تا کارشناسان ویدیا در اسرع وقت به آنان پاسخ دهند.

خدمات روانشناسی ویدیا خود را ملزم به رعایت اصل رازداری در روانشناسی می‌داند. لذا شما می‌توانید مشکلات خود را بدون ذکر جزئیات غیرضروری و حتی با نام مستعار مطرح کنید و اطمینان داشته باشید که سوالات شما مستقیما به دست متخصص مربوطه خواهد رسید.

مشاوره آنلاین رایگان مجرایی است جهت تعامل بین تماس گیرنده و مشاور از طریق اینترنت و به صورت نوشتاری که به منظور رفع نیازهای فوری مراجعین و تثبیت یا بهبود احساس سلامت روانی آنها صورت می‌گیرد. نقش مشاور در این تعاملات کمک به مراجع است تا نیازهای خود را مشخص نموده و راه حلی برای مسایل خود بیابد و توانایی تصمیم گیری در وی تسهیل شود.

جلسات مشاوره آنلاین می‌تواند حتی چندین نوبت ادامه پیدا کند. قالب افرادی که این گونه مشاوره‌ها را انتخاب می‌کنند معمولا مسائلی را مطرح می‌کنند که راه‌ حل‌های کوتاه ‌مدت دارد و در نتیجه این شیوه مشاوره به هیچ وجه جایگزین جلسات مشاوره حضوری را نخواهد گرفت چون به عمق مشکلات نمی‌پردازد اما در مواقع فوری و زمان‌هایی که راه دیگری وجود ندارد مفید است.

در مشاوره آنلاین همه نوع مسائلی اعم از مشکلات فردی، خانوادگی، زوجین، مسائل جنسی، وابستگی به مواد، تعارض بین والد و فرزند، مشاوره شغلی و تحصیلی و … می‌تواند مطرح شود.

در مجموع مشاوره آنلاین روانشناسی می‌تواند راه حل موثری برای افرادی باشد که هنوز اعتماد کافی به روانشناسی پیدا نکرده و نمی‌خواهند فعلا زمان و هزینه‌ای را برای آن داشته باشند یا امکان دسترسی به روانشناس جهت مراجعه حضوری را ندارند.

مزایای مشاوره آنلاین

مزایای مشاوره آنلاین

  • آگاهی از مشکل و دریافت پاسخ فوری آن بدون صرف زمان و هزینه.
  • امکان دسترسی به مشاورین متخصص و مجرب از هر کجای دنیا.
  • ارتباط دو سویه میان متخصص و کاربر با رعایت کامل اصل رازداری.
  • امکان بیان مساله بدون نگرانی از افشای نام و اطلاعات شخصی غیرضروری.
  • دریافت پاسخ فوری و کاربردی در مواقع اضطراری.

خدمات ارائه شده در مشاوره‌ آنلاین

  • مشاوره خانواده، فرزندپروری، ازدواج، زناشویی، مسائل جنسی، سکسولوژی
  • اختلالات روان‌شناختی چون: اختلال شخصیت، اضطراب، اختلالات یادگیری، اعتیاد، استرس، افسردگی و …
  • یادگیری، آموزش و مشاوره تحصیلی
  • مشاوره شغلی

راه‌های برقراری ارتباط

شما می‌توانید از طریق ثبت نظر در پایین همین صفحه سوال خود را مطرح کرده تا در اسرع وقت توسط متخصص مربوطه در زیر همان نظر به شما پاسخ داده شود.

همچنین شما میتوانید سوالات خود را از طریق ایمیل یا فرم تماس با ما مطرح کنید.

آدرس ایمیل جهت مشاوره رایگان: psycho.vidya@gmail.com

برای مشاهده صفحه تماس با ما اینجا را کلیک کنید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *