مرکز روانشناسی ویدیا با کادری مجرب از بهترین روانشناسان و مشاوران ایران، در نظر دارد با توجه به گستردگی مشکلات در حوزۀ روانشناسی، جامع ترین خدمات روز دنیا را به مخاطبین خود ارایه دهد.
افرادی که تصمیم به حل مشکلات عاطفی، شخصیتی،خانوادگی و سازمانی خود به منظور ارتقای سلامت روان دارند بهترین گزینه برای آنها رواندرمانی حضور یا آنلاین (تصویری) است که موثرترین نوع درمان و مشاوره محسوب می شود و به آنها کمک می کند تا مشکلات درونی خود را به صورت بنیادی حل کنند؛ چراکه وجود زبان بدن، نحوه کلام و ابراز هیجانی افراد به درمانگر کمک می کند تا درمان موفق تری را پیاده سازی کند.
از آنجاییکه مشکلات انسانها گستردگی و تنوع زیادی دارد و در راستای آن رویکردهای تخصصی روانشناسی نیز بسیار است، همیشه انتخاب روانشناس و مشاور خوب که متخصص مشکل هرکس باشد، کار بسیار پیچیده و دشواری برای افرادی که با این حوزه آشنایی ندارند محسوب می شود.
دپارتمان تخصصی ویدیا با پیش بینی این موضوع و درجهت ارتقای کیفیت خدمات سعی کرده است که این مورد را برای مخاطبین خود تسهیل نماید. بر همین اساس مجموعۀ روانشناسی ویدیا به منظور تسریع در فرآیند درمان و انتخاب بهترین روانشناس در کوتاه ترین زمان ممکن، فرایند تشخیص و ارزیابی را قبل از شروع روان‌درمانی و مشاوره  را به مراجعان ارایه می دهد. فرایند تشخیص و ارزیابی به این صورت است که مراجع کننده ابتدا توسط تیم مجرب تشخیص و ارزیابی مصاحبه شده و پس از نیازسنجی و بررسی ابعاد مشکل، به بهترین متخصص آن حوزه ارجاع داده می شود تا مراجعان بدون دغدغه به متخصص مورد نظرخود متصل شوند و از خدمات رواندرمانی با کیفیت بهرمند گردند. بنابراین مراجعانی که تصمیم دارند از خدمات رواندرمانی و مشاوره استفاده نمایند نیاز است که ابتدا فرایند ارزیابی و تشخیص را طی کرده سپس با تشکیل پرونده الکترونیکی به متخصص مربوطه ارجاع داده شوند.